vineri, 8 iulie 2011

M.I.A.

In ultimele zile am fost absent pe facebook, blog sau messenger. Unul din motive ar fi faptul ca m-am intors in Iasi si nu prea am avut acces la net. Al doilea ar fi problema de sanatate despre care am scris si mai jos.

Luni m-am intors in Iasi si dupa vreo doua zile am inceput sa am iar dureri si am fost iar la urgente. Diferenta e aici am fost tratat cum trebuie. Nu vreau sa povestesc prin ce am trecut in ultimele zile. O sa spun doar ca nu doresc nimanui sa aiba crizele de durere pe care le-am avut eu. E atat de frustrant sa vezi ca nu poti sa faci nimic decat sa astepti si sa induri, pentru ca stii ca ai luat deja prea multe pastile, iar cei din jurul tau ar vrea sa te ajute dar nu au cum.

Acum ma simt ceva mai bine, dar durerea nu a trecut de tot. E ciudat cum, cand ai impresia ca te simti mai bine ca niciodata, te loveste si iti fura toata pofta de viata si tot entuziasmul. E ciudat cum timpul tau incepe sa se masoare in orele pe care le mai ai pana trebuie sa inghiti inca o serie de pastile. Si e ciudat ca mereu cand te imbolnavesti esti mai ocupat ca niciodata. As vrea sa imi pot stabili o pauza in fiecare an, cand nu am nimic de facut si sa ma imbolnavesc atunci.

Aveti grija de voi si luati-va pastilele la timp. Dar cel mai bine e sa nu fiti nevoiti sa le luati deloc.

2 comentarii:

Dati cu parerea, ca nu doare!