duminică, 1 noiembrie 2009

Cum ar fi daca...


...Romania ar fi o tara civilizata?
...nu ar exista manelele?
...tiganii ar avea propria lor tara undeva prin Asia? (si cine ne mai promoveaza imaginea "pozitiva" in lume?)
...nu s-ar mai fura in Romania?
...am putea sa schimbam imaginea romanilor in Europa?
...echipa nationala de fotbal ar castiga o cupa mondiala? (deja exagerez)
...doctorii ar refuza "micile atentii" ale pacientilor?
...Hitler ar fi roman? (nu promovez nazismul)
...presedintele Romaniei ar castiga Premiul Nobel pentru pace? (cel din prezent, nu Hitler)
...ar exista Superman? (in Romania ar fi cea mai multa kryptonita cu siguranta)
...dacii nu ar fi fost cuceriti de romani? (probabil inca am avea unelte de piatra)
...comunismul nu ar fi existat in Romania? (am fi fost si mai inapoiati cu siguranta)
...bomba atomica ar fi fost inventata de un roman? (am mai exista?)
...Romania ar fi o mica planeta din sistemul solar?
...Romania ar fi o putere mondiala? (poate, in alta viata)
...romana ar fi limba de circulatie internationala?
Cum ar fi daca Romania nu ar fi existat?

2 comentarii:

  1. Dacă România nu ar fi existat, nici postul ăsta n-ar mai fi fost. Ori de fapt, ar fi existat, dar în locul României, ar fi fost un alt nume. În definitiv, şi dacă ai fi fost cetăţean al altei ţări ai fi avut nemulţumiri...

    RăspundețiȘtergere
  2. uu.. decat sa sper mai bn o las balta


    daca imi doresc asa mult una dintre cele de mai sus mai bine emigrez...

    e mi simplu si nu irosesc vise:>

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!