sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Nevoia te invata!

Filmuletul de mai jos mi-a fost aratat de un prieten mai demult. O anumita persoana m-a tot batut la cap sa postez. Cum nu stiam despre ce sa scriu, m-am gandit sa va arat si voua filmuletul. Banuiesc ca o sa aveti aceeasi reactie ca mine. Eu m-am blocat pentru cateva secunde si ma gandeam cum e posibil asa ceva.
In cazul tipului cred ca se aplica zicala: "Nevoia te invata!". Va las sa vedeti filmuletul si eventual scrieti o parere la comments. Sunt sigur ca nu ati mai vazut asa ceva pana acum. Enjoy!

10 comentarii:

  1. Woah:|..sa mor, ce tare e:|:|.Frate, eu nu's in stare sa cant nici cu mana..d'apoi..cu si'anume picioru':|.
    Si pun pariu ca ai avut macar o secunda in intentie sa ma oftici..:-l.
    App, nu te'am batut eu la cap, tu ma rugai sa te las sa postezi ceva:-"

    RăspundețiȘtergere
  2. App..bravo ca ai postat:))...timp limita pana la urmatoarea postare :marti:)), asta ca sunt fata buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. deci trebuie sa lamuresc ceva. nu te-am batut eu la cap sa ma lasi sa postez. :)) si daca nu scriu pana marti ce imi faci? /:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci si eu trebuie sa lamuresc ceva: nu'l credeeeti!!E un mincinos:)).Se milogeste pe net sa il las sa posteze, moare de nerabdare si abunda de inspiratie.
    EL mine!!!!
    Minti, miselule!
    Si dooi..te pun in locul hamsterului de pe blogu' meu; nu o sa fie dragut, ca o sa te indoape toata lumea>:)..ah si te leg de pat in timp ce'ti fur chitara si'ti las manele la maxim>:).

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) in primul rand, nu indraznesti! si in al doilea, nu ai cum! :)) nu mai induce in eroare cititorii...

    RăspundețiȘtergere
  6. In primu' rand...ba chiar foarte indraznesc si ti'am zis'o de atatea ori:)).
    Si in al doilea rand, tu sa nu induci in eroare!Nu mai minti ca nu'i frumos si suntem in Post:)).

    RăspundețiȘtergere
  7. Ti'am mai zis sa nu te pui cu prostu':)) :-"

    RăspundețiȘtergere
  8. dude:O
    this is awsome:O

    abia stiu 2-3 melodii din La major si Re minor si omul asta canta cu piciorul??

    wtf?:O

    RăspundețiȘtergere
  9. as spune ca mai degraba...dragostea pt muzica te invata ...

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!