duminică, 6 decembrie 2009

Intrebari fara raspuns


Uneori cand ma plictisesc si incep sa ma gandesc la diverse lucruri, imi vin in minte diverse intrebari la care nu gasesc niciun raspuns oricat as incerca. M-am gandit sa postez unele intrebari ca sa va dati seama la ce ma gandesc cand am momente de tacere (momente destul de rare) si ca sa "filosofati" si voi.

Daca D-zeu nu ne-ar fi creat ca oameni, noi am fi existat? Daca da, sub ce forma?
Cum poti sa masori cantitatea de imaginatie a unei persoane?
Care este granita dintre vis si realitate?
Ce culoare are lumina naturala a soarelui? (nu cred ca e galbena)
Daca Pamantul ar fi plat, care ar fi capetele lui?

Acestea sunt doar o parte din intrebarile la care nu gasesc raspuns. Daca stiti raspunsul la vreuna din ele sau aveti si voi intrebari, scrieti un comentariu. "As long as you're going to be thinking anyway, think Big" (Donald Trump)

6 comentarii:

  1. 1.Poate am fi fost la fel, n'am fi fost deloc..sau..am fi fost niste bloguri cu palarii.
    2.Poate dupa limitele ei..
    3.Nu stiu cum e la altii, da' la mine nu este o granita.
    4.Ce culoare vrei tu sa aiba; uite ca mai sunt si lucruri care raman la alegerea noastra...abia acum imi dau seama.
    5.Cred ca fiecare din noi ar fi un capat de Pamant.


    Ah, e a doua oara cand scrii de bunavoie si nesilit de nimeni:-"...The things are going good..Brava bre'.
    EH, nu esti singuru' care'si pune intrebari dintr'astea; doar ca ale mele sunt de departe mai stupide:)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca Romania ar fi unul din capete :-j
    Optimist nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. ba, nu stiu, da la 3 pot sa iti raspund ca e somnu'

    RăspundețiȘtergere
  4. am si eu 3intrebari:
    1.care este diferenta intre oameni buni si oameni rai,oameni buni si oameni naivi?
    2.care este cel mai democratic stat din lume?
    3.care este cel mai corect criteriu de clasificare a oamenilor?
    te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu, si eu
    1. De ce poarta oamenii ochelari de soare in cap?
    2. De ce camera de asteptare de la concursuri se numeste "camera verde" daca nu e verde?
    3. Ce gandeste pisica virtuala "felix" despre mine (a.k.a. tacanita care-a downloadat-o si o sta cate-o juma` de ora sa se uite la ea..)
    4. De ce rujurile verzi de pe vremuri nu erau verzi si pe buzele babelor si mai ales de ce se numea ruj (rouge)
    5. Daca exista, de ce nu moare dzeu de ras vazandu-ne?:)) si muuulte si muuulte...

    RăspundețiȘtergere
  6. si...cum si-o trag dinozaurii...uite ink una la care ma gandesk zi si noapte:))))))))

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!