miercuri, 9 decembrie 2009

Prima mea leapsa

Tocmai am aflat ca am primit si eu o leapsa de la Theo. Nu ma asteptam. Oricum ii multumesc lui Theo pentru ca s-a gandit si la mine si mi-a trimis o leapsa foarte interesanta.

Daca eram o luna, as fi fost iunie (inceput de libertate).
Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost sambata (mijlocul weekend-ului).
Daca eram o parte a zilei, as fi fost apusul (finalul unei zile fericite).
Daca eram un animal marin, as fi fost ceva minuscul nestiut si nederanjat de nimeni.
Daca eram o directie, as fi fost spre cer, spre libertate.
Daca eram o virtute, as fi fost empatia.
Daca eram o personalitate istorica, as fi fost Ion Barnutiu.
Daca eram o planeta, as fi fost Soarele. Nimeni nu se poate apropia de el.
Daca eram un lichid, as fi fost apa (mentine viata).
Daca eram o piatra, as fi fost cea mai mica, dar cea mai tare piatra.
Daca eram o pasare, as fi fost un papagal (se stie de ce).
Daca eram o planta, as fi fost un fir de iarba.
Daca eram un tip de vreme, as fi fost o ploaia calda de vara.
Daca eram un instrument muzical, as fi fost chitara.
Daca eram o emotie, as fi fost un zambet.
Daca eram un sunet, as fi fost un acord de chitara.
Daca eram un element, as fi fost aerul.
Daca eram un cantec, as fi fost Jason Mraz- I'm yours (stiti voi de ce).
Daca eram un film, as fi fost Remember the Titans ("In Greek mythology, the Titans were greater even than the gods").
Daca eram o carte, as fi fost "Viata lui Ionut R".
Daca eram un personaj de fictiune, as fi fost Clark Kent din Smallville.
Daca eram un fel de mancare, as fi fost ciocolata alba.
Daca eram un oras, as fi fost Cluj Napoca (prietenii stiu de ce).
Daca eram un gust, as fi fost dulce-acrisor.
Daca eram o aroma, as fi fost scortisoara cu mere.
Daca eram o culoare, as fi fost un cameleon.
Daca eram un material, as fi fost lemn (primitor si durabil).
Daca eram un cuvant, as fi fost "voluntar".
Daca eram o parte a corpului, as fi fost urechea. Fara ea nu poti sa auzi muzica.
Daca eram o expresie a fetei, as fi fost nedumerirea.
Daca eram o materie de şcoala, as fi fost muzica.
Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost Tom.
Daca eram o forma, as fi fost un cerc (nu ii gasesti niciodata capatul).
Daca eram un numar, as fi fost 2 (pentru mine semnifica prietenie).
Daca eram o masina, as fi fost Dacia. O masina romaneasca ce rezista peste 30 ani.
Daca eram o haina, as fi fost un tricou alb de vara.

In continuare leapsa merge la: Gelu, Ciocolatika (daca doreste) si MusicInfusion. See ya!

2 comentarii:

  1. moama=p~ daca erai un fel de mancare eu eram prima care te degusta=p~

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de leapsa Ionut :)
    De abia acum am vazut ca mi se adreseaza si mie. Imi cer scuze pentru intarziere !
    O voi onora cu mare placere !

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!