sâmbătă, 26 decembrie 2009

"Urmatorul!"

Au venit sarbatorile de iarna. Pentru unii ele au inceput cu o luna inainte. Romanii nostri respecta traditia Craciunului si mananca cumpatat pana li se face rau.
Multi se gandesc si la medicii care sunt de garda la Urgente, care saracii de ei sunt singuri. Asa ca, se duc frumos sa ii viziteze, ba cu o problema la ficat, ba cu nu stiu ce alte boli cauzate de mancatul cumpatat.

Asa ca se aseaza oamenii nostri frumos la coada cu bonul in mana si asteapta pe holul spitalului. Din cand in cand, se mai arata o asistenta de varsta medie spre inaintata, cu forme rubensiene* si cu o pereche de ochelari pe nas sau lasata sa atarne la gat. Oamenii entuziasmati asteapta cu nerabdare si dureri de burta sa le vina randul.
Asistenta striga: "Urmatorul!" si norocosul caruia i-a venit randul intra plin de satisfactie in cabinet uitandu-se cu ingamfare la cei care mai au de asteptat.
Asa se desfasoara sarbatorile in spitalele din Romania, musafirii nelipsind niciodata cum nu o face nici Mos Craciun. Medicii sunt tot mai coplesiti de numarul mare de pacienti care, parca se inmultesc de la an la an. Insa nu au motive de suparare pentru ca si ei trebuie sa isi faca buzunare mai mari in fiecare an.
In final, va urez tuturor sa mancati cat puteti de mult, dar atat cat sa nu ajungeti pe la spital. Pace si iubire!

*a avea forme rubensiene= a fi dolofan, rotund, plinut.

4 comentarii:

  1. ioooi...
    =p~
    omfg...sunculita aia si carnaciorii m`au omorat
    stomacul meu vrea pastramaaaaaa=p~
    cat despre postare..
    good job..
    ai zis`o asa cum este..
    p.s: m`am facut destul de inteleasa?

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca te-ai facut inteleasa, cel putin pentru mine. am cautat mult timp o poza potrivita si sper ca am gasit-o :))

    RăspundețiȘtergere
  3. tot ce ai zis aici e ft adevărat..eu una urăsc! Craciunul pentru toate chestiile astea . Pentru excesele care se fac, pentru cadourile prosteşti şi pentru falşitatea oamenilor în perioada asta, pentru falsa bunătatea pe care o afişează . dar văd că deviez de la subiect :)) anyway..urmează revelionul..un alt pretext pentru ce ai enumerat tu mai sus :P

    App..frumos blog! :) am citit câteva postări şi mi-au plăcut . Am să-l citesc şi-n continoare

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!