duminică, 10 ianuarie 2010

Fdv ep. 4: Trenul vietii


Imi pare rau ca nu am mai facut recomandari de filme din octombrie si nu m-am tinut de cuvant. Nu vreau sa enumar motivele pentru care nu am facut-o. Revin insa cu o comedie ce merita vazuta. Va recomand cu cea mai mare incredere acest film. De preferat ar fi sa il vedeti in compania cuiva pentru a il savura asa cum trebuie.

Intr-o seara a anului 1941, Schlomo, nebunul satului, aduce consatenilor sai din shetl o stire cumplita: germanii ucid si deporteaza spre destinatii necunoscute locuitorii evrei din shetl-urile vecine. In curand, si satucul lor va avea aceeasi soarta. Imediat, Consiliul inteleptilor, in frunte cu Rabinul, se reuneste. Trebuie sa gaseasca o solutie pentru a-si salva comunitatea! In zorii zilei, dupa multe discutii, ideea salvatoare isi face aparitia, chiar din gura nebunului: pentru a scapa de nazisti, vor organiza un tren fals de deportati! Se vor deghiza cu totii fie in deportati, fie in mecanici de tren, ofiteri germani sau soldati. Vor putea astfel sa treaca de barajele si de liniile naziste, pentru a se duce catre Tara Fagaduintei, la Eretz Israel, via Uniunea Sovietica.

Din pacate nu am reusit sa gasesc trailer-ul.
Vizualizare placuta si multe floricele!

2 comentarii:

  1. L-am vazut demult demult...si mi-a placut foarte mult. Tin minte ca ma incerca asa, un ras dinasta mai amar, cand incepeau toti sa se certe ba din cauza ideologiilor, ba "ofiterii nazisti" ii luau in serios pe "deportati"..sunt multe faze misto. Filmul asta mi-a facut sa-mi placa Radu Mihaileanu si acum vreau sa vad si "Le concert", tot coproductie... A, ce mi-a mai placut..cum si-au luat evreii gospodariile dupa ei, ca melcul, cu animale, mancare pentru sute de ani. C`est drole, dar ei chiar erau in pericol. A fost asa, un haz de necaz..care productiei un farmec mai mare decat comediitor clasice si nesarate de la Hollywood.
    Si coloana sonora, a lui Bregovici, e superba.
    Mersi ca mi-ai amintit de el:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha!Chiar mai vroiam o comedie:D.Omu' potrivit, la locu' potrivit.
    Iar ma face sa downloadez filme...

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!