luni, 11 ianuarie 2010

La dentist

Intr-un final, dupa mai mult timp si multe dureri de masea, m-am decis sa ma duc la dentist. De fapt nu am mai putut sa suport durerea. Nu mai conteaza.

Ajung la cabinet, stau la rand. In fata mea mai erau doua persoane. La tv-ul de pe hol era vestita emisiune Acces Direct cu niste fraieri care se certau. Nu asta e important. Intra persoanele respective si raman singur, eu cu durerea mea, care era insuportabila. Si stand eu acolo singur mai apar doua persoane. Se schimba canalul pe Pro TV. Surpriza: Stirile de la ora 5. Inca vreo doua omoruri, o tentativa de sinucidere si niste furturi. Cam asta e meniul pe azi.

Intre timp mai apar niste persoane. Durerea imi mai trecuse putin. Luasem o pastila inainte sa vin la doctor. Dupa o vreme imi vine randul. Intru si doamna doctor ma invita sa stau pe scaun. Parca il si auzeam cum ma cheama sa stau pe el. Ma duc sa ma asez. Aproape tremuram.

Lampa torturii

Mai intra o persoana si se aseaza pe scaunul din camera cealalta. Doamna doctor vine mai intai la mine. Vad cum isi pregateste ustensilele ca un ritual. Deja incepeam sa ma tem serios. Aprinde lampa torturii si se uita la dantura mea. Apoi ia o seringa cu un ac lung si imi injecteaza un ser care imi amorteste jumatate de fata si se duce la cealalta persoana.

Instrumentele torturii

Dupa 5 minute nu mai simteam nimic. Am inceput sa imi dau cu pumnul in fata. Nu simteam. Am mai stat acolo pana a terminat cu pacientul din camera alaturata. Apoi s-a intors la mine. Nu va mai spun ce s-a intamplat. In final, am iesit din cabinet cu o gaura in masea umpluta cu vata. A ramas sa ma intorc maine.
Astazi mi-am amintit de ce nu imi place sa merg la dentist. Nu stiu voi ce parere aveti, dar eu nu vreau sa merg prea des pe acolo. Daca nici voi nu vreti, faceti un singur lucru. Spalati-va bine pe dinti!

4 comentarii:

  1. sa-ti zic sincer nici mie numi plac denstisti, la amei le-or luat vreo 2 3 luni sa ma convinga sa merg, mie frica de injectii

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai papa bomboane si ai sa vezi ca n-o sa mai trebuiasca sa mai mergi la dentist;)

    RăspundețiȘtergere
  3. poti sa mi le dai mie ca nu ma supar...si nici n-am probleme cu dintii [deocamdata:-s]..;))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu'mi ador dentistul[e bun:D]
    si el pe mine[am dinti sanatosi:))]
    deci avem o relatie faina,ador sa merg la dentist:D

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!