marți, 9 martie 2010

5 obiceiuri ciudate

Cum nu prea mai am idei de scris, m-am gandit sa scriu 5 dintre cele mai ciudate lucruri care ma caracterizeaza. Si cum nu pot sa ma gandesc la prea multe am ales doar 5, precum urmeaza:

1. Mereu cand ascult muzica la mp3 sau la telefon volumul trebuie sa fie numar impar. La telefon, de exemplu, volumul e de la 1 la 7. Prin urmare ascult 1, 3, 5 sau 7.

2. Cand mananc niste bomboane mereu trebuie sa am un numar egal de acelasi sortiment. De exemplu, daca am 3 de cirese, 2 de portocale si 3 de mere, mananc una de cirese si una de mere ca sa imi ramana numar egal. Apoi le mananc cate una din fiecare in ordine, de la cele care imi plac mai putin la cele care imi plac mai mult.

3. Cand merg pe un drum pavat cu placi de doua culori, incerc mereu sa calc pe o singura culoare, astfel pasul meu se mareste sau se micsoreaza in functie de marimea placii.

4. Atunci cand mananc un covrig cu mac sau cu susan, mereu musc de doua ori, o data din jumatatea simpla si o data din jumatatea cu mac/ susan astfel incat la final sa imi ramana o ultima gura de covrig cu doua parti egale, simpla si cu mac/ susan.

5. Cand stranut, trebuie sa ma razgandesc in legatura cu o decizie luata recent.

Acum ca v-am aratat o parte din obiceiurile mele ciudate, o sa ii provoc pe urmatorii sa faca la fel: Oana, Elena, Anca, Diana, Gelu si Ciocolatika. Cine nu doreste, poate refuza.
Cam atat. Abia astept sa vad ce scrieti! See ya!

Later edit: am uitat sa mentionez pe Theo si Sunetul-mai-tare. Imi pare rau! Sper sa nu se supere.

10 comentarii:

  1. aia cu drumul pavat o am si eu:))

    RăspundețiȘtergere
  2. te gasii nu stiu cum...interesante chestii...o am si eu pe aia cu pasul pe o singura culoare...sau atunci cand ma plictisesc plang...sau cand vars ceva sa vars cu stanga...si mai sunt... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ bubu: daca vrei accepta si tu provocarea. m-ai facut curios :)) si nici eu nu stiu cum m-ai gasit :))

    RăspundețiȘtergere
  4. aaa...scuze:|...nu observasem ca vizeaza doar cateva persoane...era tarziu si m-am repezit ca mi-a placut ideea... :d

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu 3-ul!:))Si credeam ca-s o ciudata ca fac asta.:))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ bubu: am uitat sa spun ca provocarea poate fi acceptata si de alte persoane pe care nu le-am mentionat. uit cam multe lucruri azi :)) deci, ca sa se inteleaga, oricine vrea sa scrie despre asta este liber sa o faca si, eventual, sa lase un comment. imi cer scuze daca am uitat sa mai mentionez ceva :p

    RăspundețiȘtergere
  7. ha ha...imi amintii unde te-am gasit...pe blogul lui Tudor Chirila... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. mno..pai de aia nu am vayut eu ca mi]ai dat o leapsa:))
    ca era later edit
    :))
    da tu imi zici mie pe mess ca m`ai provocat si pe mine
    da eu: ha?

    atomic kid: si tu nu erai pt ca de la tine venise leapsa
    ~*ThEo*~: de la mine venise leapsa?
    ~*ThEo*~: nu ma prind?
    atomic kid: pai
    atomic kid: tu mi-ai dat leapsa
    atomic kid: am facut-o
    atomic kid: si jos i-am scris pe aia la care am dat-o mai departe
    atomic kid: si tot pe aia i-am scris la provocare
    atomic kid: si tu nu erai in lista aia pt ca de la tine venise leapsa
    ~*ThEo*~: care leapsa?
    atomic kid: aia kilometrica
    ~*ThEo*~: da..pai si la ce m`ai provocat?
    atomic kid: uita-te
    saracu'...incercai sa imi explici k imi dadusei o leapsa si eu batman batman:))

    RăspundețiȘtergere
  9. eu il am pe ala cu bombonicile...e foarte ciudat obiciul dar din pacate pana acum nici nu am realizat..=))

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!