vineri, 26 martie 2010

CouchSurfing


Dupa o destul de lunga vreme in care nu am mai scris nimic, m-am gandit sa va spun cate ceva despre comunitatea CouchSurfing. Acum ceva timp am citit in ziar despre cum poti sa calatoresti in toata lumea, platind doar transportul.
CouchSurfing se bazeaza foarte mult pe relatiile dintre oameni. Practic, intri pe site, iti faci un cont si incepi sa iti faci prieteni. Poti pleca oriunde in lume si poti cunoaste oameni de oriunde.
Tot ce trebuie sa faci este sa trimiti un mesaj unei persoane din orasul unde vrei sa pleci. Bineinteles ca poti si sa gazduiesti pe cineva pe canapeaua ta. Mi se pare o idee foarte interesanta. Eu mi-am facut cont acum vreo luna, dar pana acum nu l-am folosit.
Va recomand sa va faceti cont pentru ca merita! Ne vedem acolo!

7 comentarii:

  1. păi şi dacă vine ditai grupu? eu ce fac? am doar o canapea... mai bine instalez cortu în curte :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha tare asta da eu nu cred ca as primi pe cineva strain pe canapeaua mea, decat daca plateste bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare ideea o mentin ,stima ,apreciez ,respect lol

    RăspundețiȘtergere
  4. @diana: iti inteleg ingrijorarea :)), dar ca sa te linistesc sa stii ca poti sa selectezi cate locuri ai disponibile pentru cate persoane :))
    @codrin: tocmai asta e ideea, ca nu trebuie sa plateasca, cum nici tu nu platesti daca te duci la cineva

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase posturi Ionut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc pentru apreciere unykk :D ma straduiesc sa fie asa

    RăspundețiȘtergere
  7. @diana: da' ce te faci daca n'ai curte, asa ca mine?:))

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!