duminică, 14 martie 2010

Decalogul

A mai aparut o leapsa pentru mine. Vine de la Spirocheta (sau Ileana cum ii spui unii). Deci trebuie sa enumar 10 reguli dupa care ma ghidez eu in viata. Hmm...

1. Zambeste!
Zambeste tot timpul oriunde te-ai afla, indiferent ca te afli pe strada, acasa sau la un spectacol de teatru. Zambeste chiar daca afara ninge, ploua sau sunt 40 grade.

2. Nu regreta nimic!
Niciodata sa nu iti para rau pentru ce ai facut. Gandeste-te ca, intotdeauna, faptele tale te afecteaza si in mod pozitiv. Actioneaza mereu cu incredere.

3. Joaca-te!
Pe asta am furat-o de la Ileana, dar mi se pare una din cele mai bune reguli. Joaca-te chiar si cu o foaie de hartie.

4. Asculta!
Opreste-te pe strada si asculta. Asculta tot ce nu ai auzit niciodata, tot ce nu te-a interesat vreodata si descoperi o alta lume.

5. Descopera!
Alege o zi pe luna/ pe an in care sa mergi intr-un loc nou, unde nu ai mai fost niciodata.

6. Traieste-ti viata simplu!
Nu iti complica viata cu nimic. Nu merita! Fii fericit cu lucruri simple care te fac sa razi mereu.

7. Creeaza!
Creeaza ceva, orice. O poezie, o poveste, un banc, o melodie. Lumea te va aprecia pentru originalitate.

8. Fii diferit!
Nu te anonimiza! Incearca sa ai o personalitate diferita. Nu copia pe nimeni si nimic.

9. Iubeste!
Iubeste lumea din jur! Iubeste-ti prietenii, soarele, florile, ploaia calda intr-o zi de vara.

10. Fii fericit!
Fii fericit in felul tau! Tu stii cel mai bine ce te face sa zambesti si sa simti ca traiesti.

Leapsa merge mai departe la toti cei mentionati in postul anterior. Nu ii mai scriu. Cine mai doreste este liber sa o preia. Va urez multe palarii!

4 comentarii:

  1. am sa fac leapsa..nu imediat dar am sa o fac:D

    RăspundețiȘtergere
  2. il scriu, il scriu:)) sa-mi mai aduci aminte, ca-i faina ideea

    RăspundețiȘtergere
  3. Decalogul tau se aseamna foarte mult cu regulile dupa care imi ghidez eu de obicei viata.
    Sper sa ai puterea sa-l respecti in ciuda inaintarii in varsta.
    Succes :D !

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!