miercuri, 31 martie 2010

FdV ep. 6: 500 days of summer


Am revenit cu o noua recomandare. Imi pare rau ca a trecut asa mult timp de cand nu am mai scris postari despre filme. Oricum filmul de astazi este foarte "vizionabil".
In '500 days of summer', Tom, un arhitect care lucreaza la o firma de felicitari, o intalneste pe Summer, o noua angajata. Ce se intampla cu cei doi veti vedea pe parcursul filmului.
Nu are rost sa va spun prea multe pentru ca veti vedea singuri. Uitati-va la trailer si daca va place uitati-va si la film.
Daca l-ati vazut deja sau urmeaza sa il vedeti lasati-mi un comentariu cu parerea voastra. Sa aveti ochii odihniti si floricele cu cascaval!

4 comentarii:

  1. O, doamne, vreau si eu 500 de zile de vara8->

    RăspundețiȘtergere
  2. da, eu l-am vazut si am facut si un review dragut. mi-a placut oarecum desi n-aveam nevoie de love stories da e destul de original. imi place faza cu zilele luate asa total anapoda.

    da ce convins si incantat esti de film:))
    "daca vreti uitati-va" :))

    miruna(n-am chef sa ma loghez)

    RăspundețiȘtergere
  3. am zis "daca va place uitati-va" si am zis-o pentru ca nu stiu cati se vor uita la film si nu vreau sa para ca vorbesc degeaba :)) asa ca e mai simplu sa spui "daca [...] uitati-va" pentru ca in felul asta expui si posibilitatea ca nimeni sa nu se uite si sa nu pici naspa
    q.e.d.

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!