miercuri, 19 mai 2010

EYP

Weekend-ul trecut am participat intr-o tabara de debate organizata de EYP Romania (European Youth Parliament). Am avut ocazia sa particip la ceva nou si foarte interesant. Nu o sa incep sa insir acum tot ce am invatat, insa trebuie sa mentionez ca o experienta de acest gen te ajuta sa vezi altfel lucrurile intr-o noua perspectiva.
Tabara a avut 3 parti principale: Teambuilding, Comittee Work si General Assembly. In prima zi am avut Teambuilding, activitate ce a constat in mare parte in jocuri de socializare si de cunoastere. A doua zi am inceput Comittee Work-ul, cea mai obositoare parte. Am avut 4 reprize de lucru a cate doua ore in care am fost nevoiti sa ne construim rezolutia cu care ne-am prezentat la debate. Seara, ni s-au prezentat rezolutiile celorlalti pentru a le putea studia si, eventual, ataca. A treia zi, fiecare delegatie si-a prezentat rezolutia in General Assembly si le-am atacat pe ale celorlalti. Noi, cei din Bacau, am fost cei mai 'nesimtiti'. Am atacat fara mila.
In prima seara, fiecare delegatie si-a prezentat orasul la Village. Am asezat pe masa mancare mai mult sau mai putin specifica zonei. Ne-am ospatat unii pe altii, iar in a doua parte am pregatit un dans sau o melodie specifice. Cand a venit randul nostru sa dansam o hora, am luat jumatate de sala la dans.
A doua seara a avut loc concertul in cadrul caruia fiecare delegatie a cantat o melodie sau doua. Noi, cei din Bacau, am cantat trei, insa nu ne-a reprosat nimeni nimic. Ba chiar le-a placut foarte mult.
Toata lumea a fost de acord ca noi am facut atmosfera, desi la General Assembly rezolutia noastra a picat. Poate ca am fost un pic prea rai cu ceilalti.
Mai jos sunt cateva poze de pe parcursul celor trei zile.

Teambuilding










Village





Rezolutia



Concertul


General Assembly


The End

8 comentarii:

  1. Tehe se pare ca v'ati distrat :D Mai ales in prima parte

    RăspundețiȘtergere
  2. Ariaanaaa!'A vreau si eu acoloo:o3

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm:))
    ati jucat tara tara vrem ostas
    si lapte gros?=))
    asta mi`a venit in cap cand am vazut priemele poze:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ theo: jocul care pare 'tara, tara, vrem ostas' nu mai tin minte cum se numea, dar era ceva in genul 'piatra, foarfece, hartie'.
    'lapte gros' era mai mult un tunel prin care trecea ultimul din sir si ii tragea dupa el pe ceilalti

    RăspundețiȘtergere
  5. giants,wizards and dwarfs se numeste:Diar cel de-al doilea,skin the snake:)pe mine nu m-ai pomenit deloc..lasa lasa,tin eu minte:))glumesc:)dragut ca ai ramas cu ceva:D

    RăspundețiȘtergere
  6. acuma vroiams a zic de numele la joculetu ala:P efectiv in toate pozele cu eyp apare jocu ala:))

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!