miercuri, 12 mai 2010

Stage 1 complete

Ieri s-a incheiat prima etapa a concursului. S-au scris niste posturi uimitoare. Mai jos aveti cate o parte din fiecare si linkul catre cel complet. Cititi-le pentru ca nu aveti ce pierde.

Theo: Începe să mă certe lumea că nu am mai scris. Păi aveam în gând ceva...despre concursul lui John (care dacă nu mă ajuta aseară eram tranşată şi băgată în pungi de prof), so, bogdeaproste din nou. Cică să scriu despre pixu' cu 4 culori. Roşu, negru, albastru şi verde. Prin anii '04 adoram pixurile alea. Încă le ador da' nu le mai găsesc. Cine cumpără să-mi dea şi mie prin poştă.
Eu vreau să enumăr avantajele. Şi sper să câştig, să nu dea mama lu' proces verbal să spună John la sfârşit că toţi sunt câştigători. Ar fi bun ca premiu un pix cu 4 culori.
Daca aş avea o chestie d'asta...(continuarea)

Diana: Masa lui era plină de coli albe. Demult nu mai crease.
Perdeaua era trasă, iar aerul din camera sufocant. Dormea zilele şi nopţile le bântuia. Pe jos, tuburi goale de acrilice, creioane rupte, fara vârf, pete de culoare şi pete de carbune.
Barba neîngrijită, faţa obosita. Ochii trişti, buzele uscate.Singurul lucru care a ramas la locul lui era un pix. Un pix cu patru culori lasat pe birou neatins de prea multă vreme. (continuarea)

Elena: Salut! Eu sunt Jimmy, cel mai bun prieten imaginar al autoarei acestui minunat blog.( de fapt nu'mi place, dar i'am promis ca nu o fac de ras!) M'a rugat frumos sa scriu eu aceasta...chestie cu care ar trebui sa participe la concursul asta. Ei nu zau, am stat si ne'am gandit bine daca am voie sa particip, dar dat fiind faptul ca eu sunt un produs al imaginatiei ei, inseamna ca tot ce fac eu tine tot de imaginatia ei, ma'ntelegi? (continuarea)

Oana: Pixul cu patru culori..pixul cu patru culori..as putea umple pagini asa fara sa stiu ce sa sa scriu.
Fiindca tot caut ceva cu care sa va mint..nu vreau sa va spun adevarul, pentru ca asa o sa trebuiasca sa platesc tribut Asociatiei Pixuritilor timp de patru secunde in sir.. (continuarea)

Sunetul-mai-tare: Pe zidul poliţiei din Pix, şeful de post afişase cu grijă regulamentul : « Orice acţiune întreprinsă care nu are legătură cu bunăstarea şi liniştea satului se pedepseşte cu exilarea pe vecie a inculpatului ». Legea fundamentală fusese dată cu mulţi, mulţi ani în urmă, când la un capăt de stejar se găsiseră întâmplător patru familii pribegind prin ciocănitori. (continuarea)

George: Stai un pic...
-Ce vrei? Nu pot sta ca ma asteapta in masina. Daca mai tii minte, merge la o petrecere...!
-Da, stiu, nu am uitat...
-Si-atunci care-i problema?
-Problema e la tine.
-Ce vrei sa spui?
-Nu crezi ca ar trebui sa incetezi cu sarada asta? Nu crezi ca ar trebui sa te opresti din a-l minti? (continuarea)

Pentru urmatoarea runda, fiecare va trebuie sa scrie cate un post cu descrierea unei crime in maniera stirilor PRO TV, avand in vedere urmatoarele:
-arma crimei a fost un obiect neobisnuit
-motivul crimei a fost unul cel putin bizar
-in timpul anchetei se intampla ceva neasteptat
Data limita este de 20 mai. Intre timp am stabilit si premiul concursului: un cd cu muzica lui Jimi Hendrix.
Spor la scris si imaginatie bogata!

5 comentarii:

  1. Hei, iti multumesc mult ca m-ai asteptaat>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. uaa
    Jimi Hendrix!
    Stirile PRO Tv=)))
    omg
    aici sper sa ma pricep=))
    pe astea de unde le mai scoti?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. ok, acum caut clipuri pe youtube cu stirile de la ora 5 sa vad in ce maniera le prezinta:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai si'acu imi zici?Pe 19 Mai?:-l

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!