duminică, 23 mai 2010

Stage 2 complete

S-a incheiat si runda a doua. Stiu. Am intarziat iar. Am avut mai multe probleme, printre care: nu net, nu timp, nu chef. Oricum, nu mai conteaza. Mai jos sunt articolele participante. Read and laugh!

Theo: Tragică moarte într-un apartament din Cuca Măcăii. Soţul şi-a omorât dragostea cu care a trăit mai bine de 5 de ani, lovind-o cu o popică în cap, până a rămas inconştientă. Se pare că popica a fost furată de la sala de bowling de vis-a-vis. Detalii are reporterul nostru Badea Gheorghe. Bade, bună ziua! Spune-ne cum s-a întâmplat tragedia! (continuarea)

Elena: Bună seara şi bine v'am găsit la ştiri! Sunt Parmezana Ciucurimelanocricrilingvalovici şi începem cu un calup de ştiri distractive:
După ce a băut la cârciuma din sat, un tânăr din Răscrăcănaţii-De-Sus şi'a ucis cu bestialitate iubita după ce a surprins'o întreţinând relaţii sexuale cu 5 dintre prietenii săi. Arma crimei este una cu totul şi cu totul inedită, raporteaza criminaliştii. Mai multe detalii are Mercedesa Volzvagăn. Buna Mercedesa!
"Buna ziua Parmezana! Îl am alături de mine pe şeful deparamentului de poliţie din comuna Crăcănici. Bună ziua domnule Praz!" (continuarea)

Oana: Teroare si suspans.Noapte haotica aseara in Protocaland.Doua frigidere au atacat prin surprindere puii de la avicola din congelator.Anchetatorii spun ca suspectii au patruns in sertarele decedatilor si i'au ucis cu salbaticie.Se pare ca arma crimei este o portocala revolutionara cu care frigiderele macabre au acrit victimele. (continuarea)

Sunetul-mai-tare: Nu vă pregătim o cronică pentru filmul lui Fanny Ardant, ci pentru o crimă terifiantă petrecută în spitalul din localitatea Gribov. Ieri în jurul orei 6, paznicii spitalului au semnalat dispariţia medicului de gardă de la etajul 6 al clinicii. Câteva minute mai târziu, o asistentă descoperea în salonul nr 6 de la acelaşi etaj cadavrul lipsit de sânge al unui pacient internat în urmă cu câteva zile cu afecţiuni cardio-respiratorii. (continuarea)

George: (deschide televizorul)
"Au trecut 20 de ani de cand..."(schimba canalul)"...in the name of science..."(schimba canalul)"...let's talk about sex, baby..."(schimba canalul)"...nu am inteles niciodata cum se foloseste..."(schimba canalul)"...doamnelor si domnilor, Ibirlic Ceaslov Alnia va prezinta Stirile ProTV ale orei 5!" (continuarea)

Diana nu a mai scris. Nu stiu de ce. Oricum, daca doreste, are timp pana se termina concursul sa recupereze.
Pentru etapa a treia si ultima, concurentii trebuie sa scrie o poveste. Nu conteaza ce tema vor aborda sau cat de lunga va fi. Totusi, aceasta poveste trebuie sa fie cea mai sadica, amuzanta si ciudata intamplare scrisa vreodata. Concursul se incheie dupa 1 iunie, iar pana pe data de 5 se va stabili si castigatorul. Bafta tuturor si multa inspiratie!

7 comentarii:

  1. moama...tu numai cu sadici lucrezi?:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. ăăă..
    mă descalifici daca nu m-am încadrat prea bine?
    adica nu am facut-o nici cea mai sadica
    nici cea mai ciudata:))
    probabil nici prea amuzanta:)))
    da totusi e putin violenta:))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Theo: ti-am citit povestea si te-ai incadrat foarte bine :)) e atat de sadica pe cat e de amuzanta :))

    RăspundețiȘtergere
  4. multam..
    deja ma descurajasem din lips de idei:D:D:D
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. link exchange? eu te-am adaugat :D http://trenul-blog(.)ro

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!