joi, 27 mai 2010

Fobii ciudate


Vorbeam intr-o seara cu Elena despre fobii. Si am dat un search pe Google de curiozitate. Am selectat fobiile care mi se par mai ciudate si le-am postat mai jos. Cititi si minunati-va!

Allodoxafobia= frica de pareri (ssst!!)
Ambulofobia= frica de a merge (cum??)
Anatidaefobia= frica cum ca undeva in lume exista o rata care se uita la tine (wow!!)
Arachibutirofobia= frica de untul de arahide care se poate lipi de cerul gurii
Catisofobia= frica de a sta jos (trebuie sa ai picioare tari ca sa fii catisofob)
Cronofobia= frica de timp
Clinofobia= frica de a merge la culcare
Dendrofobia= frica de copaci
Diadaskalenofobia= frica de a merge la scoala (cred ca majoritatea avem fobia asta)
Domatofobia= frica de case sau de a fi in casa (unde doarme un domatofob?)
Dromofobia= frica de a traversa strada
Eleuterofobia= frica de libertate
Eosofobia= frica de lumina zilei
Eufobia= frica de a auzi vesti bune (cred ca de aici au aparut EMO)
Genufobia= frica de genunchi (nu vreau sa stiu ce picioare are un genufob)
Geumanofobia= frica de gust
Hedonofobia= frica de placere (si asa au evoluat EMO)
Hominofobia= frica de oameni (unde locuieste un hominofob?)
Nomafobia= frica de nume (oare cum se manifesta?)
Odontofobia= frica de dinti
Ometafobia= frica de ochi
Otpfobia= frica de a deschide ochii
Papafobia= frica de Papa
Psihofobia= frica de minte (really??)
Urofobia= frica de urina
Vestifobia= frica de haine (si cu ce se imbraca un vestifob?)

Sunt curios daca, dupa ce cititi lista, aflati ca de fapt aveti una din aceste fobii. Pana data viitoare, conduceti cu grija!

10 comentarii:

  1. Sunt cronofobaa!Sau e cronofoaba?:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. N'ai pus frica de pitici [-x Lollypopguildophobia

    RăspundețiȘtergere
  3. papafobia?=))
    lu sorumea i e frica de tren...asta se pune?
    cred ca e ...trenofoba=))
    eu cred ca sunt antidaeofoba=))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca astea-s de vrajeala.
    clinofobii traiesc pe cofeina?

    ah si stiu oameni care-s dendrofobi:)) bine nu in adevartu sens al cuvantului dar oricum se sperie de copaci:))

    RăspundețiȘtergere
  5. eu sunt francofob :))pe asta nu ai pus-o :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Spirocheta: nu stiam cum se numeste fobia ta :)) da lasa ca ai mentionat-o tu :))
    @ Theo (Humu): exista fobii pentru orice. nu am idee cum se numeste fobia pt tren :))
    @ Ghosty: atata timp cat exista astfel de fobii cred ca exista si oamenii care sa sufere de ele, chiar daca sunt foarte ciudate
    @ 13Kill13: la asta nu m-am gandit :)) esti fobiofob?
    @ Geo: nu m-am gandit ca e ciudat sa fii francofob. sunt si alte fobii de genul asta

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu au plecat EMO de ecolo ... stai linistit ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. fratele meu este anarhifob , nu ai mentionat frica de paianjeni,panza de paianjeni si chiar de poze de paianjeni :|anarhifobia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca se numeste arahnofobie. si nu am mentionat-o pt ca este o fobie comuna. titlul e 'fobii ciudate'

      Ștergere

Dati cu parerea, ca nu doare!