vineri, 23 aprilie 2010

Am reusit!


Astazi am primit titlul de "Voluntarul anului" al Centrului Antidrog, in cadrul Galei Voluntarului. Nu pot sa spun ca imi doream foarte mult sa castig, dar te simti bine cand stii ca eforturile iti sunt apreciate.
Gala s-a desfasurat la a IV-a editie si a fost foarte faina. Participantii au fost:
- Fundatia de Sprijin Comunitar
- Agentia Nationala Antidrog Bacau
- Habitat for Humanity, Comanesti
- Asociatia Iubim Natura
- Centrul Regional de Ecologie
- Asociatia "Salesiani di Don Bosco"
- Asociatia Kolping Moldova
- Asociatia de Tineret "Onestin"
Tot astazi am primit si certificatul de voluntariat de la FSC. In momente de genul acesta iti dai seama cat de mult inseamna munca ta pentru ceilalti.
Implica-te! Nu conteaza unde sau cu cine. Doar implica-te si o sa vezi diferenta!

10 comentarii:

  1. si ai primit bani si dulciuri?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ MusicInfusion: multumesc mult! >:D<
    @ Theo: nu am primit decat diploma si florile, dar nici nu voiam mai mult. e prima oara cand primesc flori :)) si s-a nimerit sa fie si florile mele preferate.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu ti le`am dat, ceea ce le face even more special, asa`i?:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Simona: multumesc! :D
    @ AndreeaR: ce intrebare retorica! :)) faptul ca am primit florile de la tine mi-a aratat cat de apreciat sunt. multumesc! ^:)^

    RăspundețiȘtergere
  5. deci pardon
    lalele nu trandafiri
    acum am vazut
    nici nu stiam ca exista lalele albe=))

    RăspundețiȘtergere
  6. daca o sa te intalnesc vreodata (printr`o viata posterioara) o sa iti aduc trandafiri=)))
    tu sa imi aduci mie matraguna (o adooor!!)=))

    RăspundețiȘtergere
  7. Wa vezi ca ai un cadou de la mine:>.Il primii si eu de la DoiDi.

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!