miercuri, 21 aprilie 2010

Concurs

M-am gandit bine si am zis sa fac si eu un concurs, care e destul de interesant, zic eu. Nu va spun despre ce e vorba. Mai intai vreau sa stiu cine vrea sa participe si apoi va explic ce aveti de facut.
Singura conditie este ca cei care vor sa participe sa aiba blog. Premiul o sa il stabilesc pe parcurs. Castigatorul il voi stabili tot eu. Promit ca nu o sa fiu subiectiv, ba chiar voi trata pe fiecare cu cea mai mare severitate. Glumesc.
Deci, in zilele urmatoare o sa spun despre ce e vorba in concurs. Daca nu vrea nimeni sa participe, atunci nu o sa aiba loc. Dar eu va sfatuiesc sa va implicati pentru ca nu presupune nimic greu si e foarte amuzant. Cel putin asa cred.
Bun. Deci, se poate inscrie oricine. Trebuie doar sa lasati un comment si peste cateva zile o sa va spun ce aveti de facut. Astept mesajele voastre!

Later edit: Pe data de 1 mai o sa anunt inceperea concursului si ce trebuie sa faceti cei care v-ati inscris. Cei care mai vor sa participe inca mai au timp sa anunte. Good luck!

6 comentarii:

  1. ma..
    cum sa ne bagam in concurs daca nu stiu despre ce e vorba?
    daca e un concurs de aruncat din tren?
    sau de sarit in fantana?
    oricum ma bag:))
    si cum imi dai premuil daca castig?
    vi la mine la tg jiu cu o fundita pe cap si imi spui "ai castigat!" si eu sa strig "knooooooooor!!!" cum fac aia de la reclama?=))
    mi`ar placea...deci ma bag:))

    RăspundețiȘtergere
  2. haha bring it on boy >:/
    pe scurt... da! :)) mă bag

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!