luni, 12 aprilie 2010

O leapsa nervoasa


Ileana m-a tot batut la cap sa ii fac leapsa. Uite ca o fac, desi nu prea imi place. Ar trebui sa ne gandim la lucruri care ne calmeaza si nu care ne enerveaza.
Deci, 5 lucruri care ma 'scot din papuci':

1. urasc ipocritii, barfitorii, prostii care se dau destepti, egoistii si epuizatii (cei care stau tot timpul de parca mai au un pic si adorm, nu scot o vorba niciodata si daca incerci sa ai o conversatie cu ei iti raspund scurt cu 'nu', 'da', 'aha'...)

2. urasc persoanele care exagereaza uneori cu anumite lucruri. Adica daca ai facut o gluma de 'nspe mii de ori nu o mai repeta. Recunosc ca si eu ma incadrez aici uneori, dar incerc pe cat posibil sa nu mai fac asta.

3. urasc persoanele care rad fortat la glume doar pentru ca a spus-o Icsulescu, chiar daca e cea mai proasta gluma pe o raza de 2 km patrati. Daca o gluma nu e amuzanta, nu rade! Taci si fa-te ca nu auzi!

4. urasc genul de oameni care nu accepta niciodata parerea altora, cei care daca le spui ca cerul e albastru, iar ei spun ca e roz, atunci trebuie sa taci si sa dai din cap ca da. Niciodata nu te contrazice cu un astfel de om, pentru ca nu ai cum sa castigi.

5. in final, ma urasc pe mine uneori, pentru ca sunt naiv, pentru ca sunt influentabil, pentru ca sunt neindemanatic, pentru ca uit mereu ce am de facut, pentru ca imi pierd timpul aiurea, pentru ca ii fac pe altii sa ma urasca si pentru ca urasc.

Cam atat despre ura si nervi. Ar fi mai multe de spus, dar nu e cazul. Leapsa o sa mai bata la cap pe urmatorii: Theo, Sunetul-mai-tare, Diana, Gelu, AndreeaR, Gen. si la cine mai vrea sau am uitat sa mentionez.
Pana data viitoare, pace si calmante multe la toti copiii nervosi!

4 comentarii:

  1. cata ura:)))
    leapsa e binevenita..
    oricum nu mai stiam ce sa scriu:))
    multam!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) 2 Km patrati nu e chiar asa de mult omule... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei!
    Proful meu de fizica face cele mai prafuite glume, dar eu rad la ele ca sa il tin ocupat si sa nu mai predea!>:P

    RăspundețiȘtergere
  4. @Spirocheta: la tine e o exceptie. scopul scuza mijloacele :))

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!