vineri, 4 iunie 2010

FdV ep. 8: The Prestige


'The Prestige' l-am vazut acum cateva zile la recomandarea Karinei. Actorii principali sunt Christian Bale si Hugh Jackman (Wolverine din X-men).
Filmul prezinta povestea a doi magicieni care obisnuiau sa sustina spectacole impreuna pana cand a avut loc in incident nefericit si s-au despartit. In cele din urma, cei doi au ajuns sa isi saboteze unul altuia trucurile ajungand pana la a incerca sa se ucida intre ei. Nu va povestesc ce se intampla pentru ca nu vreau sa va stric placerea de a-l viziona. Cei care l-au vazut stiu despre ce vorbesc.
Uitati-va la film si spuneti-va parerea intr-un comentariu. Enjoy!

4 comentarii:

  1. Hugh Jackman8->..Frumos e omu' ala:-"

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am vazut acum ceva timp. E genul de film care nu se termina odata cu sfarsitul peliculei, ci iti ramane in minte si-ti pune intrebari mult timp. Cand Christian Bale si Hugh Jackman incap pe mana lui Christopher Nolan (pe care-l stim datorita seriei Batman - Batman Begins si The Dark Knight), nu poate iesi decat un film extraordinar. Unde mai pui ca mai apare si David Bowie pe-acolo (nenea Tesla, inventatorul)!

    RăspundețiȘtergere
  3. a aparut optiunuea cu design pe blogger si am zis sa imi schimb si eu imaginea blogului :>

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!