miercuri, 16 iunie 2010

M-am intors

S-au intamplat multe de cand nu am mai scris pe blog. Intre timp am disparut cu totul de pe net si cum pe telefon nu mai am credit de foooarte mult timp, am pierdut si singura legatura care o mai aveam cu lumea.
Intre timp, s-a terminat scoala. Adica s-a terminat de tot pentru mine si ai mei fosti colegi de acum. Joi a fost cursul festiv, iar vineri banchetul la care a fost doar jumatate de clasa. A fost destul de fain, insa tot timpul s-a simtit lipsa celorlarlti. Niciodata clasa noastra nu a fost foarte unita, dar nici macar banchetul nu i-a pus de acord macar o data. Oricum, ce a fost, a fost. Chiar daca nu s-au inteles ei prea bine, eu cred ca fiecare s-a simtit cat de cat naspa ca s-a terminat. Eu cel putin, nu am fost deloc in apele mele. Zilele urmatoare, cand o sa prind timpul de coada, o sa postez niste poze din cei 4 ani de liceu.
Si acum sa va spun motivul disparitiei mele. Joi sau vineri, nu mai stiu exact, a plouat si mi-a picat netul. Ca de obicei, ma asteptam sa revina, dar nu s-a intamplat asa. Am presupus ca RDS-ul mi l-a taiat in urma neplatii. Cum nu am avut bani sa il platesc am asteptat alocatia, care nici acum nu a venit, ca sa il platesc sa am si eu net. Astazi am zis ca hai sa incerc sa intru pe net de pe contul unui prieten. Imi dadea aceeasi eroare. Stau si ma intreb, oare ce are? Dupa multa bataie de cap observ ca a doua conexiune din Network Connections nu era activa. Am activat-o si ce sa vezi? Merge netul. Doua ganduri imi strabateau mintea inca tulburata. Sa ma bucur ca imi merge netul in sfarsit? Sau sa ma dau cu capul de pereti ca am stat aproape o saptamana fara net degeaba? Oricum, in tot acest timp, mi-am dat seama ca nu sunt atat de dependent de net precum credeam. Plus ca am mai si invatat cate ceva pentru faimosul si inconfundabilul BAC.
Daca ai citit pana aici tot ce am scris te felicit. Mai am cateva lucruri de spus.
Zilele urmatoare o sa anunt castigatorul concursului inceput de mine acum o luna, cred. As fi facut asta mai repede daca Oana si Elena, mi-ar fi trimis mail-urile, nu ca mi le-ar fi trimis acum. Deci inca mai astept. Probabil o sa mai scriu vreo doua- trei lucruri pe blog dupa care o sa dispar vreo doua saptamani pana termin odata cu bac-ul asta nenorocit care ne mananca neuronii.
Deci cam atat pentru perioada asta. Promit ca o sa revin dupa bac cu niste postari care o sa merite timpul pierdut pe acest blog ce abia supravietuieste. Pana data viitoare astept mail-urile de la Oana si Elena si ma intorc la invatat. Daca vreti sa dati o mana de ajutor doar intrebati. Se gaseste ceva de facut cu siguranta. Va urez sa aveti pixeli fericiti pe ecranele monitoarelor!

2 comentarii:

Dati cu parerea, ca nu doare!