vineri, 18 iunie 2010

The winner is...


Am reusit intr-un final sa calculez si ultimele rezultate. Probabil toata lumea a uitat de concurs pentru ca nu am mai zis nimic de el si trebuia incheiat demult. Deci, ca sa nu mai vorbesc degeaba, castigatorul concursului atomic, editia intai, este... George! Felicitari!
Totusi, la foarte foarte mica distanta, pe locul doi, se afla Elena. Asa ca o sa il rog pe George (cei doi se cunosc) sa ii imprumute si ei cd-ul.
In final, as vrea sa multumesc tuturor ca au participat, chiar daca nu a fost chiar ce se asteptau. Imi pare rau ca nu am mai multe premii. Sper ca nu v-am plictisit, stresat, enervat prea tare. Mie mi-a placut foarte mult ce ati scris si sper ca si voua.
Gata. Atat am avut de spus! Vacanta placuta tuturor si bafta la bac celor napastuiti de soarta!

2 comentarii:

  1. Congrats George! (si eu l-am votat, of course:D)
    Bafta si tie la bac...las ca nu ne mananca pe noi un ghimpe dinasta de examen;)

    RăspundețiȘtergere
  2. HEheee..Uite ca emolocul batut de soarta fara prieteni a castigat.Si mie mi'a placut cum a scris:D.Bravo, Georgellonshmitzzen von Vaslui!=D>
    Concursul a fost fain.Imi pare rau ca n'am putut termina intotdeauna la timp..insa eu anul asta n'am fost relaxata ca altii la sfarsit de an, canu termini in fiecare zi generala:o3.ANul asta am fost aglomerata, pare rau:D.
    Oricum, mi'a placut concursul, iar temele au fost foarte faine, tocmai fiindca ne puneau mintea la contributie:D.
    Bravo pentru asta:D.Acu' ia si invata pentru bac acolo;))

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!