vineri, 4 iunie 2010

Final stage complete

Zilele astea s-a incheiat concursul initiat de mine. Mai jos sunt ultimele articole participante. Am vorbit cu Diana si mi-a explicat de ce nu a mai scris. In stanga puteti vota articolul favorit. Pentru ca nu pot sa controlez sistemul de vot o sa apelez la constiinta voastra si o sa va rog sa exprimati optiunea doar o data. In acelasi timp, participantii trebuie sa imi trimita un mail la atomic_kid91@yahoo.com in care sa acorde cate o nota celorlalti concurenti pentru fiecare runda (runda 1, runda 2). O sa aleg castigatorul prin niste calcule nestiute de nimeni, aproape neinventate.

Theo: Cică era odată o boabă de fasole lucioasă şi curată, numa' bună de pus în ţărâna moale şi primitoare. Pe boabă o chema Făsuia. I-a convenit pământu' fertil ce o găzduise, deci a dat naştere la un rod, bineînţeles polenizându-se cu Făsole. Făsuia şi Făsole au dat naştere unei păstăi auri, în care se găsea Făsui-Al-Mic. El se înţelegea cu părinţii atît de bine, încât ar fi vrut să se ofilească în sânul lor. Dar fermierul nemilos l-a recoltat şi i-a dat fermieriţei să facă o fasole bătută să se hărănească. (continuarea)

Elena: Ma cheama Georgiana dar lumeaa ma striga Ge. De la Geo, care vine de la Georgiana. Sunt narcisista si lumea se invarte in jurul meu. Folosesc initiale doar pentru a ma iscali si pentru a incepe o fraza. Am 20 de ani, nu sunt nebuna si am bani.Traiesc intr'o casa cat pentru 5 familii si ma plictiseste. Ma consider frumoasa, dar intr'un sens vulgar. Ragai si injur ca la usa cortului. De fapt imi bag maciuca in ea societate si in ele "prinţipii". Deseori ma visez omorand oameni sau inotand in rauri de sange. O iubesc pe Elisabeta Bathory. Sunt perfect normala. (continuarea)

Oana: Sorbea iar din tigara de parca ar fi fost un cont bancar al vreunui nenorocit de mosneag de'al ei.Nu stiu cum pana mea toate tarfele astea cu cracii mari prind toti banii.Scroafele, nu mai lasa nimic in urma [Mint, stiu, pentru ca odata i-a cazut uneia o bancnota de un leu din buzunar; imi place sa cred ca mi-a lasat-o mie].Ii vedeam gropitele..de fapt..gropile..ma rog, hai sa fiu rea [imi place sa fiu rea]-craterele din obrajii ei handicapati de perfect de rumeni si fini si nenorociti, perfecti [gata cu frustrarile] cand tragea din chestia aia alba si ma gandeam c'ar fi fain sa'i umplu golurile alea cu..cate ceva. (continuarea)

Sunetul-mai-tare: Denver, 1927
Tălpile copiilor striveau aburi verzi de praf, ridicaţi de roţile căruţelor. Venise circul. Prin ferestrele corturilor murdare se citeau feţe măslinii, împodobite în aur galben care râdea la lună Încheieturile ţigăncilor dansau printre flăcările moi zornăind graţioase brăţări greoaie de purpură şi jad. Şi viorile tremurau înfiorate şi acordeoanele măcinau aerul încărcat de septembrie. Şi lupii zbierau în depărtare, şi căruţele scârţâiau, şi copacii murmurau poveşti numai de ei ştiute. (continuarea)

George: Multi au auzit de aceasta poveste, dar putini au crezut ca e mai mult decat o simpla legenda urbana. Putini stiu ca aceasta poveste este defapt o intamplare reala. Desi a fost greu, eu am facut tot posibilul sa iti aduc tie, cititorului, faptele de la radacina. In urmatoarele randuri, daca ai sa rezisti, ai sa afli adevarata Balada a Tamplarului. Se pare ca ea a fost gasita intamplator, dupa cum zice fragmentul de mai jos, din ziarul "Trandava Carpatilor", anul 1984... (continuarea)

Voi posta un articol zilele urmatoare cu numele castigatorului. Pana atunci cititi ultimele articole si nu uitati sa votati. Cheers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerea, ca nu doare!