marți, 9 februarie 2010

Din punctul meu de vedere...


Acesta este punctul meu de vedere in legatura cu orice. Daca vrei sa ma intrebi ceva, te uiti la punctul meu de vedere si afli raspunsul. Daca nu intelegi te mai uiti odata. Daca nu intelegi nici acum inseamna ca nu am un punct de vedere despre ce voiai sa ma intrebi.
Nu imi plac oamenii care au un punct de vedere opus fata de al meu.

Niciodata nu reusesc sa le explic punctul meu de vedere pentru ca nu il inteleg. Dar nu renunt niciodata, pentru ca stiu ca intr-o zi voi afla secretul si vom avea aceleasi puncte de vedere.
Voi ce punct de vedere aveti?

6 comentarii:

  1. Iti inteleg punctul de vedere, Ionut, insa e cam...mic?:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) e mic, dar puternic. insa daca il privesti mai de aproape, pare mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din punctul meu de vedere punctul de vedere al punctului de vedere negru pe alb este mai slab impus decat punctul de vedere al punctului de vedere alb pe negru.
    Insa, insist sa'mi sustin punctul meu de vedere.
    Mama ta e atat de slaba incat face hula-hula cu punctul tau de vedere.
    Prea multe puncte de vedere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Spuneai ca nu iti plac oamenii cu un punct de vedere diferit fata de al tau.Dar unde crezi ca ai sa gasesti pe cineva cu aceleasi pareri ca si tine?..nicaieri!
    Si pe mine ma enerva cand cineva nu avea acelasi punct de vedere ca al meu,dar am ajuns la concluzia ca toti suntem diferiti si nu putem fi de aceeasi parere intr-un anumit domeniu.
    "Punctul meu de vedere este ca trebuie sa iti schimbi punctul de vedere in ceea ce priveste punctul tau de vedere" :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ artemis: touché! in apararea mea o sa spun ca am gresit exprimarea. ma refeream la oamenii cu un punct de vedere diferit, dar care nu sunt dispusi sa inteleaga si alte puncte de vedere. multumesc pentru observatie. :p

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!