duminică, 7 februarie 2010

Oana e roooz!!!


Oana a recunoscut ca ii place culoarea roz! a scris roz de foarte multe ori!! si iata si dovada:
ZaChaoticKid DotCom: Taci
ZaChaoticKid DotCom: e secretu' nostru, sa nu mai spui nimanui ca imi place mie 'roz', da?
Asadar, am demonstrat ca ii place rozul. Mai ramane sa recunoasca acest lucru, dar nu o va face. Cand va citi acest post se va enerva si se va gandi ce sa scrie despre mine intr-un eventual comentariu sau intr-un post pe blogul ei. Oana, recunoaste!
Te-am pupat! Lumea e roooz!!

5 comentarii:

  1. Esti un nenorocit!!E un trucaj!Check my blog lume:>.Sa vedeti acolo adevar..

    RăspundețiȘtergere
  2. Nenoroceala!La tribunal ne vedem!
    Acum imi sun avocatul!
    Ba nu, eu voi fi propriu-mi avocat!

    Elena, da..stim8-|.Da' daca tot traim, macar sa facem galagie, nu?:)).

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu sunt violet...deci nu`i bai
    da' mie imi poarta noroc de cand cu flacara violet:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine rozul ma'ngrozestee!!:))

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!