joi, 18 februarie 2010

Living the dream


Am vazut mai demult un episod din Ed, serialul care ma tine ocupat de ceva timp, in care Ed, personajul principal desigur, avea o carte despre cum poti controla visele. Si dupa ce a citit din ea si a mancat castraveti murati cu unt de arahide (partea asta a fost geniala) a reusit in sfarsit sa isi controleze visul. Cam tot episodul s-a concentrat pe visul lui Ed, insa nu despre asta vreau sa scriu aici.
Ce mi s-a parut mie interesant a fost faptul ca, de fapt, chiar poti sa iti controlezi visele. Cum? Inca nu stiu. Dar tare as vrea sa aflu. Subiectul a fost abordat si de bunul meu prieten Gelu care spunea ca a citit o carte despre vise.
Mi se pare interesant faptul ca din moment ce reusesti sa constientizezi visul ai control total asupra lui si poti sa faci lucruri pe care nu poti sa le faci in mod normal. Ai curaj sa faci orice. Dar (un mare dar), in cazuri extreme poti ajunge sa traiesti numai din vise si realitatea sa ti se para chinuitoare si atunci sa fii o persoana anosta si lipsita de viata pentru ca in realitate nu poti avea tot ce ai in vis.
In fine, nu va mai plictisesc cu atata vorbarie. Doar un lucru vreau sa va intreb. Daca ati putea sa va controlati visele, care ar fi lucrul/persoana/locul care ati vrea cel mai mult sa il/le visati si de ce?
Mai jos sunt niste faze din Ed care mi se par foarte faine. Poate reusesc sa va conving sa va uitati si voi.

8 comentarii:

  1. Vreau si eu sa fiu Bin Laden si sa ma bag in Gemene;;).

    RăspundețiȘtergere
  2. daca mi`as controla visul cred ca as fi intr`un loc delicios...
    plin de cioco=p~
    tu unde ai fi?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Theo (Humuhumunukunukuapua): daca intrebarea e pentru mine, mi-as dori sa fiu in doua locuri. Probabil o sa sune stupid sau idealist, dar mi-ar placea foarte mult sa fiu doar eu si chitara mea intr-o margine de padure pe un munte insorit si inalt (optional: un prieten sau doi, maxim trei).
    Al doilea loc ar fi pe o scena spre care sa priveasca jumatate dintr-un oras mijlociu mic. Probabil va intrebati ce populatie are un oras mijlociu mic si de ce scriu un comentariu kilometric. Nu va spun raspunsul. Revenind la scena aia, mi-as dori sa ma priveasca atata lume facand ceva nemaivazut si nemaiauzit de nimeni niciodata nicaieri, sa fie ceva total nou si original.
    Apropo, mi-a luat 1 minut sa scriu Humuhumunukunukuapua :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ionut :Si ce te retine sa fi pe un munte cu chitara si cativa prieteni alaturi? :-?
    Chestia cu scena e mai putin realizabila,zic eu,depinde acum.
    Mhm..si daca as putea sa imi controlez visele as vrea sa visez tot ceea ce nu pot sa fac in realitate,ca de exemplu sa zbor si multe altele :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ artemis: prima e realizabila, dar destul de greu, insa nu renunt pana nu o indeplinesc. chestia cu scena intr-adevar e greu de realizat. eu nu as vrea sa visez ce nu pot face in realitate, ci doar ceea ce ma face foarte fericit.

    RăspundețiȘtergere
  6. ma...sa fi pe un munte numai tu si chitara e ceva frumos si original
    e aproape la fel de frumos ca si cand as fi eu sefa microsoft:>
    e un vis tare dragut care spre deosebire de al meu, nu ingrasa
    Si ca sa nu iti mai ia un minut, poti sa imi spui Humu. Sau Humuhumu. Eu iti zic John:)) Can I? Can I?
    a, si ti`am pasat o leapsa kilometrica. Daca ai chef.

    RăspundețiȘtergere
  7. poti sa imi zici John. unii prieteni asa imi zic. mersi pt leapsa, chiar voiam sa mai fac una. :>

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte faine :)) ! Pe mine m-ai convins !
    Actorul ala care il interpreteaza pe Ed e foarte bun si el .. il stiu din Scrubs - fantastic si serialul ala !

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!