duminică, 21 februarie 2010

O leapsa despre mine

Urmatoarea leapsa mi-a fost pasata de Theo. Imi aminteste de oracolele pe care le faceau fetele prin clasa a 5-a. E destul de lunga asa ca va urez rabdare.

Nume: Clark Kent Jr. (acesta e numele meu adevarat, insa nu pot sa imi dezvalui identitatea in realitate)
Porecla: Atomicu', Veve, John (se pune?), Michiduta (asa imi spune profu' de romana), Moose (asa imi spunea cineva odata pentru ca, dupa parerea ei, aveam parul ca tipul din Step Up 2)...
Data nasterii: 29 martie 1991
Locul nasterii: Bacau
Locatia curenta: Bacau
Culoarea ochilor: caprui spre negri, cred..
Culoarea parului: negru
Inaltime: 1,87
Greutate: offf... aici duc lipsa... multiplu de 2, 3, 5 si 10 si se termina in 60.
Piercinguri: niciodata
Tatuaje: niciodata, nicidedouaori
Prieten/prietena: neah.. nu vreau sa creez dependenta nimanui :))
Vehicul: eu, personal, nu am masina.
Fraza cu care tampesti pe toata lumea: nu prea am... miruna spunea ca felul meu de a fi e stresant si ca tendinta mea de a contrazice pe toata lumea :))
Preferate:
Mancare: paste de orice fel, ciocolata, fructe...
Pub/Disc/Restaurant: mai mult Pub...
Bomboane: caramele cu fructe sau cu lapte
Numar: 9, 15, 29 si in general multiplu de 3
Culoare: alb, negru, rosu, albastru, verde
Animal: hamster
Bautura: beau mereu ca sa nu ma deshidratez ce gasesc, in ordinea urmatoare: bere, suc, apa.
Parte a corpului la sexul opus: fatza (am pus 'z' ca sa va dati seama :)) )
Parfum: sa fie sport
TV Show: Smallville, Friends, Merlin, Ed, Heroes, Seinfeld, Mash
Album muzical: We Sing. We Dance. We Steal Things (Jason Mraz)
Film: Remember the Titans
Actor/Actrita: sunt multi care imi plac.. Johnny Depp, Denzel Washington, Adam Sandler...
Asta sau aia
Pepsi sau Cola: Prigat
McDonalds sau BurgerKing: niciunul
Ciocolata sau vanilie: depinde de situatie
Ciocolata calda sau cafea: ciocolata calda. nu beau cafea aproape deloc.
Sarut sau imbratisare: depinde de situatie again
Caine sau pisica: caine
Rap sau punk: punk
Vara sau iarna: vara cu putina iarna.
Comedii sau filme de groaza: comedii. nu imi plac filmele de groaza. imi pastrez constiinta curata :))
Iubire sau bani: iubire
YOUR…
Ora de culcare: 23:00 sau 00:00
Amintirea de care iti este cel mai dor: Tabara de la Arbanasi cu prietenii mei din Turda
Cea mai buna trasatura fizica: inaltimea? cred...
Primul gand cand te trezesti: azi e sambata sau zi de scoala?
Ambitie: sa pot face o schimbare in vietile celorlalti
Cei mai buni prieteni: voluntarii de la antidrog
Slabiciune: muzica in exces
Temeri: sa imi pierd chitara, sa ma las de cantat, sa imi pierd prietenii, sa mor inainte de 20 ani :))
Cea mai lunga relatie: n-am idee.. 2 luni??
Ai…
Inselat partenerul: nu cred.
Fost batut: bataia era leacul meu cand eram mic si o primeam din plin de la multa lume :))
Batut pe cineva: oo, da! mereu.
Furat din magazin: cand eram mic furam cirese de pe tarabele din piata :))
Fost mort de slab: inca nu am inviat
Pupat pe cineva de sex opus: da
Fost parasit in ultimul timp: nu
La un baiat/o fata
Culoarea preferata la ochi: nu conteaza culoarea, doar ceea ce ascund
Culoarea preferata la par: culoarea naturala
Scurt sau lung: nu conteaza atata timp cat ii sta bine
Inaltime: intre 1,45 si 1,90 :))
Stil: stil original
Aspect sau personalitate: 30 % aspect si restul personalitate
Sexi sau dragut: dragut
Musculos sau foarte slab: mediu
La intamplare:
Ce tara vrei sa vizitezi? Irlanda. intotdeauna mi-au placut irlandezii
Cum vrei sa mori? ciudata intrebare... fara regrete. e bine asa?
Ai fost la mall în ultimul timp? da! si am de gand sa ma mai duc in urmatoarele zile.
Te intelegi cu parintii? eu ma inteleg cu ei, dar ei nu se inteleg cu mine. nu am idee de ce :-??
Innebunit dupa sanatate? atata timp cat sunt intreg si gandesc coerent e bine.
Te gasesti atractiv? intotdeauna. altfel nu ai citi aceasta leapsa :))
Crezi in tine? da. nu as supravietui daca nu as face-o.
Vrei la facultate? eu nu prea as vrea, dar nu se uita nimeni la tine daca nu o faci.
Fumezi? nu, desi s-ar putea spune ca da avand in vedere cum imi miros hainele dupa ce merg intr-un pub
Bei? am zis mai sus ca beau. cine nu bea nu poate sa traiasca din cauza deshidratarii.
Te speli zilnic? cine a scris intrebarea asta? :)) normal.
Crezi in dragoste? de ce nu?
Canti? mereu. uneori chiar ma visez cantand :))
Vrei sa te casatoresti? cand imi vine vremea, da.
Vrei copii? vreau. :))
Varsta la care vrei sa-ti pierzi virginitatea: atunci cand esti pregatit.

That's all folks! In continuare leapsa o sa mai fure din timpul urmatorilor: Copilu' Haotic, Spirocheta, Anca (daca doreste), Diana (daca doreste), Gelu, Ciocolatika (daca doreste) si la cine mai are chef.

Aaa... Era sa uit. Intrebare fara raspuns: De ce oamenii isi leagana mainile pe langa corp in timp ce merg pe strada?

16 comentarii:

  1. :)) ti-a zis si tie Theo ca o sa ti se intample ceva rau la noapte daca nu faci leapsa asta?:)) are metodele ei de convingere...
    By the way, ma bucur ca mai au si altii relatii mai scurte dpdv temporal decat am avut eu:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Raspuns la intrebarea fara raspuns: nu mai stiu exact, da' parca zicea ceva profa de biologie in timp ce eu ascultam muzica si mazgaleam caietu; parca era ceva ca se consuma mai multa energie si meri mai repede:-?.
    Aa..si eu de ce nu am o paranteza dupa mine in care sa scrie: "daca vrea"?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ sunetul-mai-tare: nu mi-a zis Theo nimic de genu asta :)) a spus doar ca mi-a trimis o leapsa :))
    @ MusicInfusion: tu unde te uiti? te numesti cumva Anca, Diana sau Ciocolatika? :)) esti chiar prima si nu ai nicio paranteza dupa tine. offf... te-ai indragostit? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ionut mama, cre'ca tu esti indragostiti ca eu am intrebat "de ce NU am (..)?"..Off..ce ma fac cu tine?:)).Si mai zici de altii>:P.

    RăspundețiȘtergere
  5. daaaa
    si john se pune
    si lu sunetu-mai-tare i`am zis ca daca nu face leapsa o sa i se intample ceva la noapte
    ca ea de obicei face leapsa dupa 1 saptamana, 2,3...
    si uite ca i s`a intamplat:))
    i s`a descarcat telefonul:))
    ai 1,87? wtf? esti mai inalt cu 17 cm ca mine
    :O dulap:)))
    oo..da ce temeri ai...faci crima daca pierzi chitara:)))
    la o fata vrei sa iaba intre 1,45 si 1,90?
    pai la 1,45 te acuza astia de pedofilie:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Theo: :))))) ce inseamna dulap? :))
    tu nu iti dai seama cum fac daca pierd chitara. a lipsit odata vreo doua zile de acasa si nu mai puteam. nu pentru ca as fi cantat la ea, dar voiam doar sa stiu ca e langa mine :))
    si de atunci am hotarat sa nu o mai las niciodata sa plece. :))
    si am zis ca o fata sa aiba intre 1,45 si 1,90 ca sa dau sansa mai multor fete sa atenteze la mine :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. o dar vai:))
    shush! eu am 1.55 [-( bine, nu ma dau la tine sau tentative de genul dar in fine:)) dati si copiilor o sansa>:P

    RăspundețiȘtergere
  8. dulap:))
    pai un dulap e maaare=)))
    si musculos
    am sa ma fac ca nu vad nr kilogramelor:)))
    sunt putine, dude!
    ingrasa`te omule si tu!!
    mananca mai mult:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. leganam mainile pe langa corp cand mergem pentru ca suntem defapt pinguini, dar e o conspiratie mondiala care ne ascunde acest fapt...pazeste-te!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Gheara: imi place raspunsul :)) daca ai mai multe detalii despre aceasta conspiratie poate reusim sa o deconspiram :-?

    RăspundețiȘtergere
  11. ...shh...sa nu auda nimeni...nu pot sa iti mai zic prea multe, ca sa nu intru in belele. Se crede ca aceasta conspiratie a inceput cand Cristofor Columb a dat peste bastinasii Lumii Noi si, ca sa ii intimideze, el s-a prezentat pe el si pe pinguinii lui ca fiind "oameni", defapt, asa au si reusit europenii sa puna mana pe America, cocostarcii locului (astia erau bastinasii) s-au speriat de denumirea "om". Vazand guvernele ca zicand ca sunt "oamenii", pot pune cocostarcii la respect, au incercat-o si pe pinguini si ce sa vezi? A functionat! O lume bolnava, iti zic eu, bolnava...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ionica mama, nu il crede....e nebun...

    RăspundețiȘtergere
  13. ileano, nu ma cheama nici ionel si nici ionica! si de ce sa nu il cred? pana la urma, are sens tot ce spune :-? cred... :))

    RăspundețiȘtergere
  14. cine face poze unui ursulet stand in cap pe o ciocolata, eu sau ea? cine e nebunul aici? teh

    RăspundețiȘtergere
  15. ar trebui sa facem un post distinct ca sa stabilim cine ce deficiente mintale are :)). daca voi sunteti de acord eu nu am nimic impotriva :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!