marți, 9 februarie 2010

FdV ep. 5: Public Enemies


Desi am vazut multe filme in ultima vreme, nu toate au mi-au placut. Insa unul dintre ele m-a fascinat.
Public Enemies prezinta povestea lui John Dillinger (Johnny Depp), un mare hot de banci din America anilor 1930. Acesta a fost declarat inamicul nr. 1 si a fost urmarit o perioada indelungata de FBI, fiind autorul unor jafuri bine organizate.

A fost ucis in final dupa ce a fost tradat de romanca Anna Sage, care era amenintata de FBI cu deportarea inapoi in Romania. A ramas in istorie ca unul dintre cei mai mari inamici ai Americii.
Sper sa va placa filmul. Mie unul, stiu sigur ca mi-a placut. Enjoy!

5 comentarii:

  1. Si mie mi-a placut, mai ales ca stiam povestea lui Dillinger si citisem "femeia in rosu" inainte. Totusi, Johnny Depp i-a dat un farmec aparte personajului...cum numai el stie sa faca. Na, fac ce fac, si tot la Depp ma raportez:))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu auzisem de dillinger, dar uitasem cine era. si cand am vazut filmul nu stiam de unde il mai auzisem. :)) si apoi mi-am amintit. oricum, filmul chiar merita vazut.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma eu iti zic s ate uiti la hotel rwanda sau city of god, is niste filme exceptionale, cel putin mie mi-au placut foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi pentru recomandari. am sa le caut.

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!