duminică, 4 iulie 2010

Rezultatele finale

Acum aproximativ 30-45 minute am aflat si rezultatele la bac. Sunt in mare parte multumit de notele pe care le-am luat, cu exceptia notei la istorie. Am fost foarte uimit sa vad cat am luat la filosofie unde imi era teama cel mai mult. In fine, notele mele la bac sunt:

Romana: 9.40 (destul de bine)
Istorie: 8.65 (doar atat?)
Filosofie: 9.70 (intelegeti de ce sunt uimit?)
Media: 9.25

M-am hotarat sa depun contestatie la istorie. Stiu ca am facut mai mult de atat. Oricum, e destul de bine. Cei care ati dat bacul anul asta si cititi postarea lasati un comentariu cu notele voastre. Multumesc!
Ma duc sa fac ceva, nu stiu ce. Orice! Ne mai auzim!

8 comentarii:

  1. Heheeeee!!!Bravo, nenee!>:D<
    Asa, rupe'i pe micuti!Da'le tare!Si daca nu, vine vasluianca tupeista sa'i ia la intrebari[-x

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfoai mama cat de tare!
    Bravo omule!>:D<
    Stai sa ma vezi pe mine intr'a 12-a la mate :-s

    RăspundețiȘtergere
  3. ohoho...bravo baietel...la istorie tot timpul tre' sa faci contestatie, mie la teza din clasa a 8-a mi-a schibat nota de la 6 la 8

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc! multumesc! bunii mei prieteni din vaslui.
    @ Oana: multumesc pt sustinere! o sa ii avertizez ca daca nu imi fac dreptate, o faci tu :))
    @ Elena: stai linistita. bacul la mate nu e asa greu, nu ca as fi dat eu :)) da am prieteni care au dat si au zis ca nu e cum pare
    @ George: doua puncte e destul de mult. bine ca ai facut contestatie. si eu am dat tot la istorie intr-a 8-a :>
    acum faza naspa e ca, daca diferenta in plus, in cazul in care exista, e mai mica de 50 de sutimi, nota nu se modifica. deci daca nu iau 9.15 (8.65+ 0.50) la contestatie nu mi se modifica nota. nenorocitii!! va multumesc inca o data! ^:)^

    RăspundețiȘtergere
  5. congrats! eu n-am depus niciodata contestatii, dar maica-mea cica mai mereu se da mai mult (profii au un sentiment de "hai, ma, sa-i dau ca sa nu ma mai streseze":)))
    Eu am 10 romana, 9 istorie, 9,85 geografie. Stai fara grija, daca ai depus contestatie sigur iti da mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Sunetul: intr-adevar sunt unii profi corectori care mai dau in plus cativa sutimi, dar unii sunt foarte severi, mai alesi daca sunt dintr-un liceu inamic. sper sa imi dea mai mult, desi nu prea cred. felicitari pt rezultate!

    RăspundețiȘtergere
  7. ia zi, mestere! ce note ai? uimeste-ne! :)) banuiesc ca sunt mari, din moment ce te-ai oferit sa mi le arati :))

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!