vineri, 2 iulie 2010

C'est fini!

Gata! Atat! S-a terminat! S-a incheiat bacul si tot stresul, circul, parada ce tin de el. Bine, nu chiar de tot. Mai sunt de afisat rezultatele, dar partea mai grea a trecut. Azi am avut ultima proba la filosofie.
De cateva saptamani bune tot spuneam: "in doua saptamani de azi inainte o sa termin cu totul si o sa fiu cel mai fericit om", "intr-o saptamana de acum o sa dau ultima proba si o sa fiu liber", "peste doua zile la ora asta o sa simt gustul libertatii". Dar, nu! Nu s-a intamplat chiar asa. Adica da, am terminat cu bacul si sunt liber. Dar nu ma simt asa cum speram si credeam. Imi amintesc ca in clasa a 8-a dupa capacitate (mai nou se numeau testele nationale) simteam ca nu mai pot de fericire ca se terminase. Poate pentru ca era si primul mare examen din viata mea de elev.
Oricum, ce a fost mai greu a trecut. Cel putin, pentru mine. Ii compatimesc pe cei care mai au de dat si admitere si le urez bafta. Cineva spunea (imi pare rau ca nu mai stiu cine) ca se ureaza bafta pentru ca succesul ti-l faci singur. Eu am ales sa dau la o facultate unde se depune dosar pentru ca nu as fi in stare sa mai invat si pentru admitere.
In saptamanile ce urmeaza trebuie sa ma decid in ce oras dau la facultate. Am de ales intre Cluj Napoca si Iasi. Daca aveti sugestii lasati-le intr-un comentariu. Sincer, imi doresc foarte mult sa plec in Cluj, dar am foarte multi prieteni care merg in Iasi, chiar nu stiu ce sa fac.
Poate ca o sa scriu mai des pe blog de acum inainte avand in vedere ca o sa am mai mult timp. Am niste planuri pentru vara asta si v-ar putea interesa si pe voi. O sa detaliez in perioada urmatoare.
In final, vreau sa multumesc tuturor celor care mi-au urat succes, bafta si mi-au fost alaturi saptamana asta. A insemnat foarte mult pentru mine sprijinul vostru. Va salut pe toti.

7 comentarii:

  1. Hai la Iasi ca in doi ani te scot si eu la o bere :D

    RăspundețiȘtergere
  2. si cam ce facultate ai vrea sa urmezi ? .... eu imi pun dosarul la Bucuresti la medicina veterinara ... dar pe langa asta mai trebuie sa dau si proba interviului...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Spirocheta: multumesc pentru sugestie Elena :)) pacat ca nu poti sa imi dai o bere anui asta. sigur alegeam iasiul :))
    @ Tommy \m/: eu as vrea sa dau la litere, limbi straine. as vrea sa fac engleza cu inca o limba mai putin cunoscuta pe la noi, gen norvegiana, finlandeza... am si eu o colega care da la medicina veterinara, dar la iasi. bafta la interviu ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. iasi, ca-i mai aproape de o granita...
    ...daca vii la iasi, ai ocazia sa vii la vaslui si sa primesti/dai aici beri...tehehh

    RăspundețiȘtergere
  5. hei, nu te duce de dragul ca "acolo merg prietenii". prieteniile raman, daca e. si oricum, nu vei fi singur. iti gasesti cu siguranta pe cineva :)
    eu merg la cluj par example :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ gheara: e mai aproape iasiul si de vaslui si de bacau, dar nu ma intereseaza sa fiu aproape de casa :)) si cand as veni din cluj as putea sa trec si prin vaslui ;)
    @ pikchiu: si eu ma gandeam la fel. pot sa imi fac prieteni si acolo, doar ca nu as vrea sa ii pierd pe cei pe care ii am deja. de vreo 2 ani mi-am propus sa merg la cluj si cred ca asa voi face pana la urma. multumesc pentru sfat :)

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!