miercuri, 28 iulie 2010

"Ati trecut la buget!"

Da! Da! Da! Daaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Daaaaaaaaaaa! Asta voiam sa aud! Daaaaaaaa! In sfarsit! Vacanta si pentru mine. Nu cred ca am fost mai fericit vreodata. Imi venea sa urlu cat puteam de tare. Am plecat spre casierie cu chitanta de 500 lei sa o schimb cu una de 40, biletul meu spre tara bucuriei si extazului extrem. Am sunat-o imediat pe sora'mea sa ii dau vestea si in euforia in care eram m-am si ratacit prin universitate impreuna cu Bianca, colega mea.
Am ajuns la casierie, mi-a dat chitanta de 40 lei si restul de bani, m-am intors la etajul 2, m-am inscris si cand am coborat era sa merg iar pe unde ma ratacisem prima oara. Bine ca era Bianca langa mine.
Nu mi-a venit sa cred deloc de cand am aflat de dimineata. Nici acum nu pare real, cand scriu. Si totusi, am reusiiiit!!!
Mai sunt doua luni de vacanta si pentru mine. Acum sunt liber intr-adevar. Nu mai am nici cel mai mic stres, nu ma mai intereseaza nimic legat de scoala. Pana la urma, "Don't worry, be happy!"

3 comentarii:

  1. Daaaaaa!! Daaaa!!! Daaaa!
    Chiar daca vacatnta a inceput de muuuuult:|, unii deja s`au plictisit.... de ce? pai nuu stiu sa se distreze:)))
    Tu chiar sti, ba chiar te ratacesti...
    Vreau sii eu =))) ! pot? pot?
    Pooooooooooooot? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari omule, amu esti student cu acte in regula. Succes mai departe.

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!