joi, 8 iulie 2010

The beginning of the end

Trec printr-o perioada extrem de grea. Nu vreau sa detaliez asa ca nu ma intrebati despre ce e vorba. M-am hotarat sa sterg blogul. Nu o sa o fac acum. Mai astept cateva zile sa vad cum evolueaza lucrurile si atunci o sa ma decid. Inca nu vreau sa fac nicio greseala. Daca a insemnat vreodata pentru cineva macar un singur lucru pe care l-am scris aici, atunci blogul si-a facut datoria. Daca nu, va disparea asa cum a aparut. Nu incercati sa ma convingeti de nimic pentru ca un singur lucru m-ar putea ajuta sa imi revin, care e mult prea departe de a se realiza. Cu bine!

8 comentarii:

  1. oho...
    omule, nu stiu ce probleme ai si imi pare rau ca le ai, dar nu trebuie sa-ti stergi blogul...mai da-i o sansa...
    ...sper sa se rezolve problemele tale cat mai curand...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru noi chiar a insemnat. Conteaza enorm sa stii ca nu esti singurul nebun care tipa pe pamantul asta, dar conteaza si daca a insemnat ceva pentru tine. Daca te-ai hotarat, fa asa cum vrei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ma scri foarte fain si nu are rost sa-l stergi, fata de mine e foarte ok. Ooricum nu zic nimica, ramane la latitudinea ta, da sa nu faci vreo greseala

    RăspundețiȘtergere
  4. indiferent de ce ai sa faci, sa nu uiti de lista de mai 'nainte

    RăspundețiȘtergere
  5. Yay!Ma bucur ca te'ai hotarat sa'l lasi>:D<..Lasa, ca or sa treaca toate; stiu eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. hei, te simti mai bine?:D
    Parca pe mess nici nu'mi vine sa te intreb, poate dai in mine...x_x

    RăspundețiȘtergere
  7. Ionut, postarea asta suna ca un bilet de adio. intentionezi sa te sinucizi?:))

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!