duminică, 25 iulie 2010

Back to reality

M-am intors din Vama. Au fost 4 zile destul de interesante. Intre timp am aflat si rezultatul inscrierii la facultate. Din pacate, am reusit doar sa prind un loc cu taxa, dar inca mai sper sa trec la buget. Sunt nefericitul posesor al locului cu numarul 16 din cei 144 admisi la cu taxa. Asta a fost cam singura veste proasta din ultima saptamana. Marti plec in Iasi sa imi confirm inscrierea. Sper cu toata urma de optimism care mi-a mai ramas ca o sa aud cuvintele care sa imi salveze restul de vacanta: "Nu este nevoie sa platiti taxa de 500 lei. Ati trecut la buget in urma retragerii a 'n' persoane". Daca nu se va intampla asa, nu imi ramane decat sa ma apuc de strans bani si sa invat cum nu am facut-o niciodata pentru a putea trece la buget dupa primul an.
Felicitari tuturor celor care au ajuns acolo unde si-au dorit! Se pare ca eu nu m-am straduit destul, dar inca mai am sperante. Sa ne auzim cu bine!

2 comentarii:

  1. Sigur treci la buget...trust me;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oho, sigur intri la buget. Cunosc oameni care au fost admiri la taxa pe locurile 50-60 si au intrat apoi la buget;)

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!