luni, 26 iulie 2010

Sa cresti mare!



Acum 5 zile s-a implinit un an de la prima aparitie pe acest blog. Am intarziat cu postarea aniversarii acestui an pentru ca am avut impresia ca astazi se implinesc cele 365 zile. Greseala mea. In tot acest timp am reusit sa fac urmatoarele lucruri:

* am adunat de pe unde s-a putut 28 urmaritori (ori li s-a parut interesant ce scriu, ori chiar nu au ce face cu timpul lor)
* mi-am cumparat prima mea chitara si chiar si pe a doua de curand si am invatat sa cant binisor (cred)
* mi-am facut noi prieteni, majoritatea bloggeri, printre care amintim pe: Onuti, Helen of Marshmallow, Sunetul-mai-tare, Theo, George. ba chiar am reusit sa ma si intalnesc cu Onuti si cu Elenuti.
* am ajuns la 81 postari, unele chiar nu au niciun sens
* am aflat multe, multe lucruri noi de pe alte bloguri si am incercat sa postez si eu lucruri noi pentru altii
* intre timp am terminat si liceul, nu stiu daca e de bine sau de rau
* am avut perioade mai fericite si mai putin fericite pe care le-am descris sau nu pe blog
* am reusit sa scap de multe ori de plictiseala cu ajutorul blogului

Poate ca ar mai fi si alte lucruri de spus, dar nu imi trec prin cap acum. Daca mai stiti voi ceva puteti sa completati intr-un comentariu. Pana data viitoare, va doresc imunitate la tantari (m-au ciuruit nenorocitii) si multa bere rece!

2 comentarii:

  1. La mai mult!!
    imunitate la tantari?
    cred ca nu vom avea vreodata
    si pe mine m`au ciuruit scarbele:-w

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerea, ca nu doare!